Zevende werkdag - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu Zevende werkdag - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu

Zevende werkdag

Door: WerkwekenZweden

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

26 April 2012 | Zweden, Södra Vi

Hallo,

Vandaag was onze laatste volledige werkdag. Aangezien we morgen rond de klok van vier stoppen. De dag begon met goed weer en eindigde met regen.
Er is weer zeer hard gewerkt. De vlonders bij de ingang zijn bijna allemaal geplaatst. Hier zal Rob morgen nog met een paar man de puntjes op de i zetten. Het ziet er nu al gelikt uit.
Koen heeft de hele dag in zijn eentje weer gezocht naar lekken in de beken bij de skelterbaan. Hij heeft weer enkele gaatjes in het plastic gevonden en hij heeft deze dan ook gelijk dicht gekit. Morgen gaat er weer water in en het wordt weer hopen dat het dit keer er wel in blijft staan. Koen zal vanavond dan ook nauwelijks kunnen slapen van de spanning. Als het blijkt dat het morgen nog steeds lek is zullen we hem niet meenemen naar Nederland.
Bij survivalbaan zijn ze druk bezig geweest met het plaatsen van een hek. Dit hek zal dienen om mensen die de klimgordels om krijgen netjes in de rij te laten staan. Dit hek is zo goed als af. Morgen zal twee man ook hier de laatste puntjes op de i zetten.
Een ploegje is weer bezig geweest met het plaatsen van hekken. Ze hebben er drie geplaatst bij de parkeerplaats en twee in Klein Zweden.
Bernd is met zo´n 14 man aan het werk geweest in Klein Zweden. Er zijn een paar bruggetjes vervangen. Er zijn hier weer strakke kantjes gemaakt met behulp van een kantensnijder. Ook is hier het meeste afval opgeruimd en verbrandt. Morgen zal hier weer een flinke ploeg aan het werk gaan. Alle projecten zullen morgen ruim op tijd klaar zijn. Wij hebben Peter-Anner en Laila aan het werk gezet, om een lijstje met kleine projecten op te stellen. Zo kunnen we als we eventueel vroeg klaar zijn, onze tijd nuttig besteden. We hopen dat het morgen mooi weer wordt, want de regen zijn we nu wel zat. (Volgens mij is het in Nederland niet veel beter!?)

Groeten,

Mark en Robert

• 26 April 2012 - 18:15

Fam. Baalhuis:

Bedankt voor jullie gezellige verhalen en foto's. Zo bleven we steeds op de hoogte van jullie super-prestaties en gezelligheid.
    Vergeet niet een groepsfoto te maken.
    Allen een goede reis terug en tot zaterdag.
    Groetjes uit Denekamp!

• 26 April 2012 - 18:19

Fam. Bielderman:

Wat een harde werkers zijn jullie! Het ziet er allemaal mooi uit op de foto's. Morgen er nog weer even tegen aan en dan weer op weg naar huis. Voor het weer hoeven jullie inderdaad niet hier naar toe te komen maar het zal vast wel weer beter worden. Geniet van jullie laatste avond in Zweden. Alvast een goede reis gewenst en tot zaterdag.
    Groeten uit Laren.

• 26 April 2012 - 18:35

Fam. Pouwels:

Jongens (en Marline) dit is jullie laatste avond in Södra Vi. Maak er nog wat moois van. Morgen nog de laatste puntjes op de I en dan ......richting Twente; op naar lekker lang douchen en je eigen bedje.
    Een hele goede reis toegewenst en tot zaterdag.

• 26 April 2012 - 18:47

Fam.Voortman:

Hallo Gert Jan en anderen.
    Geweldig wat jullie in zo'n korte periode hebben gepresteerd.
    Gert Jan, morgen een hele fijne verjaardag! Tot zaterdag.

• 26 April 2012 - 19:16

De Meenderinkjes:

Hee harde werkers,
    klasse wat jullie gepresteerd hebben!
    Het zit erop............
    Bedankt voor al jullie leuke verhalen.
    Jullie kunnen nu naar huis, het potje bier staat klaar!!! Een hele goede reis terug, en ook nog de groeten van Koos! hahahahah

• 26 April 2012 - 19:17

Koos Van Der Schoor:

Hee Mark, wanneer kom je de tuin weer doen? hahahahaha

• 26 April 2012 - 19:19

Fam. Rolink:

Hallo allemaal, Wat leuk om jullie verslag zo te volgen vanuit De Lutte. De fotos zijn ook mooi. We wensen jullie een goede en veilige reis naar huis morgen. Tot zaterdag. Groeten vanuit de de Lutte......

• 26 April 2012 - 19:31

Fam. Asbroek:

hallo allemaal,zo te lezen krijg je alles op tijd af.jongens en meisje, klasse wat jullie allemaal gedaan hebben .wij hopen dat het voor jullie een leuke ervaring was.
    morgen een goede reis terug en tot zaterdag morgen.
    drink er vanavond nog een.

groetjes fam.asbroek

• 26 April 2012 - 19:33

Fam. Beene :

Klasse jongens , we bleven zo mooi op de hoogte door jullie vehalen.
    Goede reis terug, ook chef Welhuis, en tot zaterdag.
    Groeten uit Tilligte.

• 26 April 2012 - 19:34

Fam Huis In 't Veld:

Hoi Bart en de rest

Nog 1 dag aan de bak en dan weer richting het mooie Albergen.
    Zo te zien en te lezen hebben jullie je niet verveeld. en wat ziet het er allemaal prachtig uit.Wat zullen ze trots op jullie zijn daar.
    Wij wensen jullie morgen een hele goede thuisreis.
    Bart heb je al zakken borrelnootjes en chocola ingeslagen voor de terugweg???
    Bedankt voor de mooie reisverslagen en de foto's. en de groeten aan iedereen.

• 26 April 2012 - 19:35

Fam. Ordelmans:

Hallo Toppers. Jullie hebben een mooi stukje werk geleverd daar in zweden. Nu nog even de laatste dingen afwerken en dan weer terug naar de mamma's en de pappa's. Vanavond natuurlijk nog even gezellig een pilske pakken, want dat hebben jullie zeker verdiend. (PROOST). We wensen jullie vanuit Buurse een goeie gezellige en voorspoedige terugreis. tot Zaterdag. ps (laat de moeders vrijdag nog even genieten van hun vrije dag, wasmachine alvast voor laten gloeien ,voldoende waspoeder halen, want zaterdag moeten ze vol aan de bak).

• 26 April 2012 - 19:58

Kroeskop:

Fantastisch wat jullie daar gedaan hebben en wat ziet het er mooi uit.
    Nog één dag bikkelen en dan weer terug naar het net zo natte Holland als zweden!! Een hele goede terug reis gewenst en lekker uitrusten in de bus.
    Vannacht nog 1x in de hut slapen en dan weer lekker in jullie bed na een nachtzoen van je vader en/of moeder.
    Om de volgende dagen weer lekker verwend te worden door .....
    Nee Rinze nog niet voor jou,jij moet thuis ook aan de bak want je vader en moeder zijn op vakantie, gelukkig is je zus er om je te helpen met de was en de rest, wel meehelpen hé!!!!!
    Allemaal een goede mei vakantie en neem er maar één of meer grolsjes op.
    Groet de Kroeskopjes

• 26 April 2012 - 20:10

Fam Oosterloo:

Hallo harde werkers,
    Morgen laatste dag nog even hard doorwerken en dan weer bijna thuis. Of willen jullie nog paar weekjes langer blijven?
    Goed werk verricht daar tenminste wat we op de foto's zien . Hebben jullie de koffers al klaar staan?
    Nog een fijne dag en een prettige terug reis!

Groetjes vanuit hier :D

• 26 April 2012 - 20:29

Rob En Petra Poliste:

Helemaal toppie wat jullie in die dagen hebben gedaan.Nog een dagje er tegenaan met zijn allen,en help Koen even zoeken naar die rot gaatjes.Geniet nog van de laatste avond daar met elkaar,en dan morgen avond weer richting naar het mooie twente.De spandoeken zijn al klaar met welkom thuis,er is een voorraad waspoeder en wasverzachter ingeslagen en de wasmachine is er helemaal klaar voor.Denk dat de douche bij de meesten thuis wel overuren zullen gaan draaien.We wensen de buschauffeur veel succes toe want het word een lange nacht.En voor jullie allemaal een goed terugreis en tot zaterdag.de pappies en mammies zullen jullie weer met open armen ontvangen.Trusten

• 26 April 2012 - 20:30

Fam Wennink:

Hé jongens jullie zullen op dit moment wel lekker aan je pilsje zitten. Morgen nog een dag en dan weer op naar huis!
    Wat hebben jullie een werk verzet met elkaar zeg! Complimenten hoor! dit is wel een staaltje vakwerk. Voor allemaal een hele fijne terugreis morgen en tot zaterdag.
    Groetjes uit Enschede

• 26 April 2012 - 21:40

De Stokvissen:

Ook in Wierden gloeit de wasmachine al voor, ligt het handdoekje klaar in de badkamer.......! We lazen en hoorden hele positieve verhalen, hartstikke goed. Volgens ons zijn ze daar heel erg tevreden over jullie. Maak er nog een mooie dag van en een goeie terugreis!
    Groeten voor iedereen.