Wist je dat....... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van AOC Oost - WaarBenJij.nu Wist je dat....... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van AOC Oost - WaarBenJij.nu

Wist je dat.......

Door: WerkwekenZweden

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

29 April 2012 | Nederland, Hengelo

Hallo,

Voor de laatste keer een verslag vanuit Nederland. Gisteren zijn we weer thuis aangekomen, velen vonden het toch wel weer leuk om naar huis te gaan.
We hebben de afgelopen 2 weken met heel veel plezier alle leerlingen begeleidt, en een aantal leuke weetjes over hun verzameld:

Wist u dat: De link van de website van het park www.nilspark.se is.
Wist u dat: Patrick Koehorst diverse bijnamen heeft, bijvoorbeeld Toon, Tien-Tonnie of Pfenzieeeee (op een vunzige manier uitgesproken)
Wist u dat: Remco Beene aan 172 uur aan piratenhits op zijn usb stick had staan.
Wist u dat: Kai Witbreuk met veel moeite heeft leren verstekzagen.
Wist u dat: Stijn Harmelink een waterleiding heeft kapot getrokken.
Wist u dat: Marline Wennink heel goed binnen de lijntjes kan schilderen.
Wist u dat: Er bijna 5 kilometer aan planken is gebruikt bij het maken van vlonders
Wist u dat: Hierbij 10000 spijkers zijn gebruikt.
Wist u dat: De kast van huisje nummer 5 niet alleen uit kleding bestond (100% statiegeld)
Wist u dat: Er 513 broden zijn opgegeten door onze harde werkers.
Wist u dat: Peter Baalhuis zijn kikker prins heeft gevonden.
Wist u dat: Maarten Nijveld dagelijks 3 liter water opdrinkt (terwijl er maar 2 liter word aangeraden)
Wist u dat: Huub Stegeman meer sigaretten dan gereedschap in zijn hand heeft gehad.
Wist u dat: De gesprekken tussen Bas en Biorn groten deels over de bloemetjes en de bijtjes gingen.
Wist u dat: Gert-Jan (Verbeek) beter in het plaatsen van vlonders is dan in voetballen.
Wist u dat: Mark Meenderink denkt dat die met recht zagen onder 3 graden ook wel weg komt.
Wist u dat: Mike Poliste hier ook last van had.
Wist u dat: Martijn Oosterloo is uitverkoren tot onze blanke snoop dogg.
Wist u dat: Er een last van onze schouders afviel toen grootmeester Vos weer weg was.
Wist u dat: De rekening van de jongens bij café De Klomp boven verwachtingen hoog uit viel.
Wist u dat: Robert na dit middagje bij De Klomp pret oogjes had. En ook het verschil tussen de wc en de wasbak niet meer kon zien.
Wist u dat: Marline al blij is met wijn van 0.7% alcohol.
Wist u dat: De jongens van huisje 5 en 6 heel goed toiletten kunnen schoonmaken.
Wist u dat: Het Vikinghuisjes regende.
Wist u dat: Robert ondertussen ook al heel irritant alle spelfouten heeft gecorrigeerd.
Wist u dat: Koen bij nader inzien niet helemaal geschikt is voor de opleiding watermanagement.
Wist u dat: De entre van het gebouw heel mooi geworden is.
Wist u dat: De buschauffeur eigenlijk banket bakker is.
Wist u dat: Poging tot inbraak bij de bus nooit grappig is.
Wist u dat: Bernd en Rob na deze week eindelijk hun portfolio op orde hebben.
Wist u dat: Niek Stokvis bij hoge uitzondering zijn talent voor dansen heeft getoond (op de tafel)
Wist u dat: Maarten Nijveld blaasjes in de mond heeft, omdat hij drie maal weeks groente eet.
Wist u dat: Asker Tenhagen geen varkensvlees eet, omdat hij dan last heeft van puistjes.
Wist u dat: Peter-anner 300 kroon aan statiegeld heeft gekregen dankzij sommige jongens.
Wist u dat: Rinze en Twan bijna kaal waren geweest.
Wist u dat: Rinze zijn kleren in de bomen verstopt.
Wist u dat: De begeleiders dit een hele leuke klas vonden, en ze met veel plezier hebben begeleid!

Groeten, Rob Rekveldt, Bernd Ongena, Robert Bielderman, Maik Groothuis en Koen Harmsen.

• 29 April 2012 - 10:05

Rob En Petra Poliste:

Bedankt voor alle up date"s.We zijn blij dat jullie allemaal weer heel in huis zijn gekomen.

• 29 April 2012 - 10:19

Fam. Ter Bekke:

Fij dat jullie allemaal weer thuis zijn.
    Heel erg leuk om de verslagen te lezen en de foto's te bekijken.
    Volgens ons was het een geslaagde ervaring.

• 29 April 2012 - 11:12

Rob Rekveldt:

Normaals compilimenten aan de leerlingen van klas 2, Jullie hebben keihard gewerkt!

• 29 April 2012 - 18:55

Fam. Stokvis:

Bedankt voor alle leuke reisverslagen, updates en foto's. We konden zo heel mooi op de hoogte blijven. Volgens ons hebben jullie hele mooie weken gehad met een goede sfeer onder elkaar. Complimenten voor het vele werk, voor de leiding en de mentoren.
    Groetjes.

• 11 Juli 2012 - 16:49