1ste werkdag - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu 1ste werkdag - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu

1ste werkdag

Door: stef

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

06 Mei 2014 | Zweden, Södra Vi

Op de eerste werkdag begon het al goed. 1 groep versliep zich al, je kunt wel raden wie. De rest was allemaal netjes op tijd. Na een lekker ontbijt konden we het materiaal bij elkaar pakken en aan de slag. Het was natuurlijk voor een aantal nog al wennen, aan het werk te gaan'. Maar de dag verliep goed. Voor een eerste dag zijn we mooi opgeschoten. Na het avondeten zijn we voor het eerst in het stadje Vimmerby geweest, naar de supermarkt. Velen keken raar op bij de prijs, kronen is toch 9x zo weinig waard als de euro dus kreeg je rare prijzen voor bijv. een zak chips of een fles drinken. Op dit moment zitten we gezamelijk bij elkaar even de dag te bespreken en gezellig wat te drinken en te eten. We maken er een gezellige avond van!

fotos volgen nog!

tot morgen!