Werkdag 4 - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu Werkdag 4 - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu

Werkdag 4

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

09 Mei 2014 | Zweden, Södra Vi

Hallo laat opgebleven ouders,

Aangezien onze jongens uitgeput in de huisjes liggen, moet de leiding het verhaal van de dag maar weer op knappen.
De dag begon om kwart voor 8 weer met het ontbijt. daarna zijn de materialen bij elkaar geraapt, en is iedereen weer aan het werk gegaan.

Omdat vandaag voor de afwisseling de zon flink scheen, schoten de werkzaamheden flink op.
B.Ordelmans schilderwerken is weer ver gekomen met het schilderen van de cafetaria, samen met zijn knaapjes Timo en Stef. Ter Bekke tuinen heeft samen met Robin een technisch hoogstandje neer gezet. er is een mooie rand langs de cafetaria gezet, en de invaliden kunnen door de loopbrug ook bij de cafetaria komen. Chef pro rail Mark Meenderink heeft samen met Rick en Bram eindelijk alles op de rails. het spoor kan maandag in elkaar gelast en geschroefd worden. Helaas was Bram af en toe afwezig, omdat hij te druk was met zijn trekkers. Het was voor hem dan ook een grote schande om te zien dat er een trekker kapot ging vandaag. Get-Jan heeft samen met Joost, Thomas, Roel, Mark en Bart een mooie stukje geknooit in Noord-Zweden. Er is een flinke vooruitgang geboekt. Het werk bevalt Mark zo goed dat hij, heel Zweden kaal heeft gezaagd, en dat er bomen om gingen die moesten blijven staan. Na dat we dachten dat Marline ook resultaat zou boeken vandaag, bleken de borden verkeerd om te staan. Maar daar kwamen Kristian en Lars om haar uit de brand te helpen met de minikraan.

Uiteindelijk was de dag wel weer voorbij, en zijn we begonnen aan het avondmaal. Na dat iedereen verzadigd was, zijn we maar begonnen met het late paasvuur. alle rommel die deze week is verzameld hebben we in vuur en vlam gezet. we hebben met elkaar de avond gezellig af gesloten, en hebben zin aan het weekend. voor dit weekend staan er van allerlei leuke activiteiten gepland, maar dat zullen jullie morgen wel lezen. voor nu heeeeeenig an en tot morgen.

Groetjes,

Mark & Nick

(De trouwe begeleiders uit Zweden).

• 10 Mei 2014 - 11:48

Bennie Tijhoff:

Leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te zien. Ik wens jullie een heel goed weekend daar.

• 11 Mei 2014 - 00:40

José Ordelmans:

Inderdaad leuk om te lezen. Doe je best jongens en dame. Fijn weekend en groeten uit
    Buurse