De 6de werkdag! Het gaat snel! - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu De 6de werkdag! Het gaat snel! - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu

De 6de werkdag! Het gaat snel!

Door: Kristian en Marline

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

13 Mei 2014 | Zweden, Södra Vi

De dag verliep goed! Er zit een goede vooruitgang in.
We lopen met zijn allen goed op schema en sommige zelfs voor op schema!
Dus extra werk word aangehaald en zelfs dit schiet op!
Iedereen werkt met goed met elkaar en er is veel afwisselend werk!

De laatste delen van het spoor worden morgen gelegd en dan kunnen de spoorwegovergangen gemaakt worden!
Vandaag heeft Kristian de grond vlak geëgaliseerd met de kraan voor het noodperron!
Deze is gelegd en word morgen afgemaakt Timo heeft het noodperron goed in elkaar gezet.
De reling en het extra stuk vlonder is ook bijna klaar en word morgen ook verder afgerond.
De meeste projecten zitten goed in de afrondingfase.
Zo worden de laatste kleine huisjes nog geplaatst en word klein zweden verder hersteld.
Er word ook nog flink geschilderd aan de grotere huizen.
De witte kozijnen waren niet meer wit. Dus daar is Marline hard mee bezig.
Ook kwamen we erachter dat we nog 2 borden misten. Dus dat word morgen bord 30 en 31 in elkaar schroeven!
De waterloopjes zijn allemaal hersteld en lopen allemaal weer perfect.

DUS AL MET AL SCHIET HET MOOI OP!!!

En kunnen we vrijdag met een gerust hart na huis <3

Allemaal een goede nacht morgen weer een dag :D

• 14 Mei 2014 - 08:22

Edwin Vos:

Hallo allemaal,

Goed om te lezen dat de projecten volgens schema verlopen en dat er extra projecten worden uitgevoerd!
    Mooi dat jullie ook leuke activiteiten met elkaar organiseren. Geniet ervan want het is zo weer voorbij.
    Tot vrijdag middag!

Groeten aan iedereen.

• 14 Mei 2014 - 19:34

Ingrid Lammertink:

Fijn dat alles zo voorspoedig verloopt. Morgen al weer de laatste werkdag. Leuk om jullie te volgen ook met de foto's. Hoop dat jullie voldaan huiswaarts gaan.

• 14 Mei 2014 - 19:50

Fam. Steggink:

Elke dag hebben we jullie gevolgd via deze site. Leuk om te lezen en de foto's te bekijken.
    Jullie hebben mooie projecten en leuke activiteiten!

De groeten, een goede reis en tot vrijdag!

• 15 Mei 2014 - 14:07

JoseOrdelmans:

Hallo jongens en meid,

Wij hebben jullie ook elke dag gevolgd. Leuk om de verhalen te lezen en super goed werk gedaan. De laatste dag vandaag en morgen naar huis.

Een heel voorspoedige terugreis gewenst.

Groeten van de ouders van Bjorn