Dag 2 1ste werkdag - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu Dag 2 1ste werkdag - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu

Dag 2 1ste werkdag

Door: Joris Nieuwkamp

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

19 Mei 2015 | Zweden, Södra Vi

Om kwart voor 8 's ochtends zaten we met zijn allen aan het ontbijt. Om half 9 begonnen we met de werkzaamheden.
Bram heeft een dag met kraan allerlei werkzaamheden verricht. Nordin Damon en Toby hebben geraamte 's gemaakt voor het storten van de betonnen vloeren voor de op schaal gemaakt huisjes (1:8). Gydo en ik hebben een wal deels verplaatst, geëgaliseerd en opnieuw ingeplant.

Edwin vos heeft vandaag voor het (eerst) de op trekker gereden. Met enige oefening ging het na verloop van tijd wat vlotter.

• 19 Mei 2015 - 18:06

Chantal Ter Steege:

Harde werkers, wat een leuke en afwisselende werkzaamheden zijn jullie aan het uitvoeren.
    Mooi te lezen dat de reis ook voorspoedig is gegaan.
    Een hele plezierige en succesvolle tijd gewenst. En ik zal jullie verrichtingen blijven volgen. Komen er af en toe ook wat foto's online, zodat we de resultaten ook kunnen bekijken?

Groet,
    Chantal ter Steege

• 19 Mei 2015 - 19:16

Dstephanie:

Wie schrijft die blijft! Beetje droog kunnen houden?
    Maak er nog een gezellige avond van na een dag noeste arbeid. Welverdiend!