Dag 3: 2e werkdag - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu Dag 3: 2e werkdag - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu

Dag 3: 2e werkdag

Door: Gydo

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

20 Mei 2015 | Zweden, Södra Vi

Vandaag hebben wij onze eerste projecten afgerond: Project Restaurant/lunchcafé, project Zandstrand en project Skippybalpad.

Nordin en Pipi (Bram) hebben een stuk grond geëgaliseerd en de bakken voor de miniatuurhuisjes geplaatst. Damon heeft de bakken gevuld met cement. Joris en ik hebben keien langs de paden gelegd, een stuk grond zaaiklaar gemaakt en ingezaaid, het strand onkruid vrij gemaakt en het skippybal circuit opgeschoond.

S'middags zijn wij naar een harvester wezen kijken. Dat was wel erg mooi om te zien. De harvester was ongeveer 30 kilometer verder aan het werk. We konden door deze trip ook nog genieten van de Zweedse natuur. Onderweg kwamen we onder andere kraanvogels tegen.

Nu zijn we fanatiek aan het laser schieten. Meneer Vos weet nu ook hoe hij een geweer vast moet houden.

• 20 Mei 2015 - 20:11

Stephanie:

Heb op you tube een filmpje gekeken van een harvester. Indrukwekkend apparaat! Gaaf om in het echt gezien te hebben. Jullie werken hard als ik jullie productiviteit lees. Ik heb het idee dat er voor meneer Vos een wereld opengaat :)

• 22 Mei 2015 - 14:00

Nico Vreeken:

Hallo mannen,

Mooie dingen doen jullie!
    Geniet er van.