Dag 9: Werkdag 6 - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu Dag 9: Werkdag 6 - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu

Dag 9: Werkdag 6

Door: Gydo Smeenk

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

26 Mei 2015 | Zweden, Södra Vi

Vandaag hebben wij weer een aantal dingen kunnen afronden.
Joris en ik zijn s 'morgens eerst begonnen met het schilderen van de voorgevel.

Pipi is vanmorgen meteen met de kraan begonnen om de boomwortels eruit te halen. Helaas had hij de kraan rond de middag ook alweer gesloopt waardoor hij Nordin moest helpen met jonge opwas uit de grond trekken. Toen zij daar klaar mee waren, hebben ze van stenen een grens gemaakt tussen het pad en het aanstaande gazon.

Nadat Peter-Anner de kraan weer gemaakt had, hebben Joris en ik een nieuw hek op de parkeerplaats gezet. Damon en Toby zijn weer druk bezig geweest met de overkapping op het parron. deze hebben zij vandaag helemaal afgekregen.

Vanavond hebben we van de heerlijke nasi van Laila mogen genieten.