dag 10 werkdag 7 - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu dag 10 werkdag 7 - Reisverslag uit Södra Vi, Zweden van AOC Oost - WaarBenJij.nu

dag 10 werkdag 7

Door: Damon Arens

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

27 Mei 2015 | Zweden, Södra Vi

Vanmorgen was onze begeleider: Heer Kokhuis al vroeg uit de veren om met Peter-Anner mee te rijden om een paar spanten op te halen, door deze afwezigheid konden wij natuurlijk met z'n allen even genieten en uitslapen tot grote ontevredenheid van Heer Kokhuis.

Toen we netjes om half 9 aan het werk waren met de laatste werkzaamheden was heer kokhuis weer tevreden. Joris en ik zijn aan het zagen geweest langs de skelterbaan en hebben het snoeiafval allemaal afgevoerd. Bram is weer verder gegaan met het klaar maken van de huisjes in lapland. Nordin en Gydo hebben de graskanten gestoken langs de paden en alles netjes achter gelaten. Toby en Bram zijn na de middag begonnen met het vervangen van het dak van de boerderij. Na de middag hadden Joris en ik een goed hulpje erbij genaamd Sven (zoon van Peter-Anner en Laila) die ons goed heeft geholpen.

Het eten was burritto's en taco's het was heerlijk maar voor sommigen iets te pittig... (Nordin)